Xiaomi stawia na rozwój salonów stacjonarnych w Polsce

Pod koniec grudnia ub.r. Xiaomi otworzyło w Warszawie swój flagowy salon. Chińska marka zamierza w tym roku rozwijać sieć stacjonarnych palcówek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Xiaomi stawia na rozwój salonów stacjonarnych w Polsce
Otwarcie Mi Store Xiaomi w Westfield Arkadia

Xiaomi 18 grudnia ub.r. otworzyło w Warszawie swój największy w Europie Środkowo-Wschodniej Mi Store. Znajdujący się w centrum handlowym Westfield Arkadia salon ma powierzchnię 311 m2.

- Wyróżnikiem sklepu jest duża strefa z rozwiązaniami ekosystemu urządzeń Xiaomi, w której klienci mogą sprawdzić działanie inteligentnych urządzeń z naszego portfolio produktowego. W strefie, zaprojektowanej na kształt mieszkania zaprezentowane są kompleksowe, inteligentne rozwiązania, które można stworzyć we własnym domu, łącząc produkty lifestyle oraz codziennego użytku i sterować nimi za pomocą jednej aplikacji lub asystenta głosowego - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Jolanta Stryjczak, odpowiedzialna za PR Xiaomi w Polsce.

grafika
grafika

Mi Store Xiaomi w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia, fot. materiały prasowe

We flagowym salonie chińskiej marki znajduje się autoryzowany serwis, w którym na miejscu można dokonać naprawy smartfonów oraz produktów ekosystemowych. Jest to pierwszy tego typu koncept stworzony przez Xiaomi w Europie.
 

Xiaomi: Mi Store pokazuje różnorodność naszej oferty

Obecnie w Polsce jest 20 autoryzowanych salonów Mi Store, zlokalizowanych w 16 miastach w 12 województwach. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jolanta Stryjczak wyjaśnia, że salony są dla firmy ważnym filarem budowania wyników sprzedażowych oraz wizerunku.

- Nasza firma to nie tylko smartfony, to całe portfolio produktowe na które składają się inteligentne urządzenia tworzące cały ekosystem. Dzięki sieci sklepów Mi Store możemy pokazać różnorodność oferty i zaprezentować jak działają nasze rozwiązania. W Polsce jest już ponad 300 produktów ekosystemowych, w większości są to inteligentne urządzenia m.in. opaski, zegarki, oczyszczacze powietrza, oświetlenie czy systemy czujników. W przyszłym roku będziemy jeszcze intensywniej promować nasz ekosystem - wyjaśnia nam Jolanta Stryjczak.

grafika
grafika

Mi Store Xiaomi w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia, fot. materiały prasowe

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spadla-sprzedaz-smartfonow-w-iii-kw-samsung-liderem-xiaomi-przed-apple ##

Przedstawicielka Xiaomi dodaje, że w czasie pandemii producent nie zwolnił tempa rozwoju, które chce kontynuować w tym roku.

- Okres pandemii jest wyzwaniem dla sprzedaży detalicznej. Podjęliśmy jednak decyzję, żeby kontynuować naszą strategię i pomimo uwarunkowań zewnętrznych, w tym roku, w czasie pandemii otworzyliśmy sześć kolejnych salonów. Na przyszły rok mamy zaplanowane otwarcie kolejnych Mi Store - mówi Jolanta Stryjczak.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/xiaomi-mi-10i-specyfikacja-ekran-6-67-cala-poczworny-aparat-opinie-cena ##

Xiaomi rośnie na światowym rynku technologicznym

Od stycznia do końca października 2020 r. Grupa Xiaomi sprzedała ponad 8 milionów sztuk smartfonów na całym świecie w cenach detalicznych na poziomie lub wyższym 3 000 RMB ((yuanów) w Chinach kontynentalnych i 300 euro lub równowartość na rynkach zagranicznych.

Według Canalys udział w rynku dostaw smartfonów Xiaomi w Chinach kontynentalnych w trzecim kwartale 2020 r., wzrósł do 12,6 proc. w porównaniu 9,0 proc. w tym samym okresie rok wcześniej, co skutkowało utrzymaniem się w czołówce globalnych producentów.

Przychody Grupy Xiaomi z segmentu IoT i produktów lifestylowych wyniosły 18,1 mld RMB w trzecim kwartale 2020 roku, co oznacza wzrost o 16,1 proc. rok do roku. Przychody z segmentu IoT i produktów lifestyle na rynkach zagranicznych wzrosły o 56,2 proc. rok do roku.

Chińska firma zwiększyła dostawy smartfonów w Q3 2020r. na rynkach Europy Zachodniej o 107,3 proc. r / r, co dało jej 13,3 proc. udziału w rynku i po raz pierwszy uplasowało Grupę w pierwszej trójce w regionie.

Pod względem dostaw smartfonów Xiaomi utrzymało pierwsze miejsce w Hiszpanii trzeci kwartał z rzędu i miało 33,9 proc. udziału w rynku. Poza tym Xiaomi odnotowało również szybki wzrost na różnych innych rynkach, takich jak Ameryka Łacińska, Bliski Wschód i Afryka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?