„YouTube za darmo” w kampanii Red Bull Mobile

W internecie ruszyła kampania reklamowa oferty pre-paidowej wirtualnego operatora komórkowego Red Bull Mobile. Akcję, pod hasłem „YouTube za darmo”, przygotowała i realizuje agencja Plej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„YouTube za darmo” w kampanii Red Bull Mobile

Kampania ma informować o wakacyjnej ofercie pre-paid Red Bull Mobile, dostępnej od 5 lipca do końca września. Koncepcja kreatywna reklam opiera się na zabawie elementami ze świata MOBAJL, które kontekstowo przenikają do rzeczywistości

Akcja ruszyła 11 lipca, obejmuje platformy społecznościowe.

grafika

Za całą platformę komunikacji Red Bull Mobile, a także koncept kreatywny nowej kampanii i jej realizację odpowiada agencja Plej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej