Z "sieciówki" do K2

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 1 października 2002 r. szeregi K2 Internet wzmacnia Paweł Jakubowski.

Paweł Jakubowski pełnił dotychczas funkcję Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału międzynarodowej agencji Ogilvy Interactive. W K2 będzie odpowiadał za rozwój firmy na stanowisku Dyrektora Działu Sprzedaży.

"Paweł ma duże doświadczenie, które w działaniach dla K2 Internet będzie na pewno bardzo pomocne" - twierdzi Michał Lach, Prezes Zarządu K2. "Doświadczenia z firmy międzynarodowej, kontakty i wypracowany know-how są dla nas bardzo cenne. Mamy nadzieję, że Paweł jako nasz nowy Dyrektor Sprzedaży, sprawi, że będziemy się rozwijać jeszcze dynamiczniej niż do tej pory" - dodaje M. Lach.

Paweł Jakubowski współtworzył Dom Mediowy Internet Designers. Był w nim odpowiedzialny za planowanie i obsługę kampanii reklamowych. Pozyskiwał klientów oraz współpracował z reklamobiorcami. Do jego klientów należeli m.in.: Unilever Polska, Winiary S.A., Cyfra+, Canal+, WBK S.A. Do 2000 r. Jakubowski prowadził wykłady w Wyższej Szkole Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu. W OgilvyInteractive Poland (dział interaktywny OgilvyOne) na stanowisku Managing Director, odpowiadał za prowadzenie firmy. Pozyskiwał nowych klientów oraz był odpowiedzialny za ich obsługę (lokalnie w ramach sieci OgilvyInteractive Worldwide). Jakubowski pracował dla takich klientów, jak: IBM Polska, Ford Distribution, American Express, Easy Net SA, Warner Home Video, Klosterfrau, Michelin Polska, Glaxo Smith Kline, DHL International Poland, CU TFI S.A.

K2 Internet istnieje od 1997. Jest spółką akcyjną, której akcjonariuszem jest bmp AG - niemiecki fundusz veture capital. Specjalizuje się we wdrażaniu strategii e-marketingowych, przy wykorzystaniu multimediów (m.in. e-katalogi, prezentacje multimedialne), serwisów www, ekstranetu, promocji i reklamy w sieci, e-mail marketingu, marketingu mobilnego. Dotychczas firma wykonała prace dla ponad 100 klientów, w tym m.in. dla firm: Nokia, IKEA, Philips, Plus GSM, Siemens, ABB, NISSAN, Molex, Polpharma, BPH PBK, Volvo, Novell. Zatrudnia ok. 40 osób w dwóch oddziałach w Łodzi i Warszawie. Spółka dystrybuuje jeden z głównych produktów - e-katalog, poza granicami kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę