„Zanurz się w przyjemności” w kampanii DecoMorreno (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca gorącą czekoladę DecoMorreno (Maspex Wadowice). Działania, prowadzone pod hasłem „Zanurz się w przyjemności”, przygotowały i realizują firmy Lubię To!, Brainbox, Meerkat oraz Mindshare.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
„Zanurz się w przyjemności” w kampanii DecoMorreno (wideo)
Shutterstock.com

Akcja ma na celu zwiększenie świadomości produktu na rynku. Spoty reklamowe emitowane będą w stacji TVN przed programami „Dzień dobry TVN”, „Kobieta na krańcu świata” oraz „Rozmowy w toku” oglądanymi przez młode kobiety, które są grupą docelową marki.

Ponadto spot jako pre-roll będzie emitowany na YouTube. Działania obejmują także reklamy outdoorowe oraz cykl eventów w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie i Poznaniu. Akcja potrwa do końca lutego.

Reklamy outdoorowe i billboardu sponsorskiego przygotowała agencja Brainbox, za działania w internecie odpowiada agencja Lubię To!, za samplingi agencja Meerkat, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana