„Zapach grzechu LGBT”. Nowa kampania Grupy Stonewall

Znana grupa działaczy na rzecz praw osób LGBT uruchomiła nową aktywację „Zapach grzechu LGBT”. To reakcja Grupy Stonewall na napastliwy komentarz jednego z hierarchów polskiego Kościoła.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
„Zapach grzechu LGBT”. Nowa kampania Grupy Stonewall

- Cuchniemy grzechem homoseksualizmu. Cuchniemy grzechem LGBT – powiedział przed kilkoma dniami abp Tadeusz Wojda. Hierarcha w tym roku został przewodniczącym Konferencji Episkopatu Polski.

Poznańska Grupa Stonewall postanowiła wykorzystać tę wypowiedź w nowej kampanii społecznej. Jej celem jest zebranie środków na pomoc psychologiczną dla osób LGBT+. „Zapach grzechu LGBT” trafi drogą pocztową do osób, które wpłacą na zbiórkę co najmniej 50 złotych.  

“Przedstawiamy prawdziwy “Zapach grzechu LGBT”. Zapach stworzony z esencją miłości, nutą bliskości bez nawet najdrobniejszej kropli wykluczenia. Powstał po to, żeby złe i szkodliwe słowa zamienić na coś pozytywnego” - czytamy w opisie idei. 

„Przyzwyczailiśmy się do obraźliwych wypowiedzi hierarchów polskiego Kościoła, ale tym razem postanowiliśmy wziąć te szkodliwe słowa dosłownie i zamienić na coś dobrego” – podaje w komunikacie dla mediów Grupa Stonewall.

Kreację przygotowała agencja Feeders.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Grupa Stonewall (@grupastonewall)

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]