"Zapraszam do siebie" - nowa kampania LG

Marka LG rozpoczęła niestandardową kampanię interaktywną "Zapraszam do siebie", która promuje lodówki LG Side by Side. Akcję realizują firmy K2 i Mindshare Polska.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania w dużej mierze opiera się na multimedialnej stronie internetowej www.ZapraszamDoSiebie.pl, która umożliwia użytkownikom tworzenie spersonalizowanych video zaproszeń, pozwalających zaprosić przyjaciół na spotkanie. Na stronie dostępnych jest 18 rodzajów zaproszeń, a każde z nich ma inny charakter, w zależności od typu planowanego spotkania – są to m.in. impreza, kolacja, filmowy wieczór, męskie spotkanie i spotkanie w gronie przyjaciółek.

Aby stworzyć video zaproszenie, należy wybrać rodzaj imprezy, podać jej datę, miejsce oraz zaprosić znajomych, korzystając z Facebook Connect, e-maila lub kopiując i rozsyłając link.

grafika

Jednocześnie LG organizuje na Facebooku konkurs "Dobre spotkanie zasługuje na nagrodę". Aby wziąć w nim udział, należy zaplanować przyjęcie, wysłać swoje własne video zaproszenie, sfotografować imprezę, a potem wybrane ujęcia wgrać do aplikacji konkursowej w społecznościowym portalu.

Konkurs na Facebooku rozpoczął się 27 lipca i potrwa do 24 sierpnia. Co tydzień organizatorzy najlepszych imprez są nagradzani zakupami on-line w sklepie Alma24.pl. Zwycięzca wygrywa bon o wartości 1500 zł, a 5 wyróżnionych osób otrzymuje bony o wartości 200 zł.

grafika

Kampanię przygotowała agencja K2 i LG Electronics. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Współpraca między LG a K2 trwa od grudnia 2010 roku. Obecnie agencja realizuje też inne projekty dla tego Klienta – jednym z nich jest serwis www.3djaksiepatrzy.pl, promujący nowe telewizory LG Cinema 3D (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej