Zawodnicy Legii Warszawa po raz pierwszy na etykietach piwa Królewskie

Piwo Królewskie (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. „Królewski skład” to osiem oryginalnych puszek – każda ze wzorem przedstawiającym zawodników Legii Warszawa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zawodnicy Legii Warszawa po raz pierwszy na etykietach piwa Królewskie

We wrześniu na półki sklepowe trafi pierwsza w historii marki limitowana edycja opakowań Królewskiego z wizerunkami zawodników Legii. Kolekcja ośmiu puszek „Królewski skład” powstała z myślą o warszawiakach i fanach klubu – na opakowaniach znaleźli się: Rafał Augustyniak, Dominik Hładun, Artur Jędrzejczyk, Bartosza Kapustka, Tomas Pekhart, Yuri Ribeiro, Patryk Sokołowski i Paweł Wszołek. Dodatkowo na puszkach umieszczone zostały również informacje o każdym z zawodników.

Królewskie od prawie 20 lat jest sponsorem klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Współpraca w czerwcu br. została przedłużona na kolejne 3 lata. Wprowadzana właśnie na rynek limitowana edycja opakowań to kolejna już akcja marki przygotowana wspólnie z klubem.

– Tuż przed ogłoszeniem kolejnego kontraktu, wielu fanów komentowało w Internecie, że nie wyobrażają sobie Królewskiego bez Legii i Legii bez Królewskiego – mówi Łukasz Dąbrowski, kierownik marki Królewskie. – Limitowaną edycją puszek zapraszamy warszawiaków do odkrywania wyjątkowego charakteru klubu i jego zawodników – dodaje Dąbrowski.

Limitowana edycja puszek otrzyma silne wsparcie w punktach sprzedaży.

grafika

Puszki zaprojektowała agencja Global Shopper Marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta