Zbigniew Niedziałek i Piotr Gąssowski założyli agencję Starship

Starship to nowa agencja marketingu muzycznego, założona przez Zbigniewa Niedziałka (ostatnio w Magic Records) i Piotra Gąssowskiego (odszedł z Warner Music Poland).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zbigniew Niedziałek i Piotr Gąssowski założyli agencję Starship
Zbigniew Niedziałek i Piotr Gąssowski

Starship będzie funkcjonować w środowisku branży muzycznej, oferując swoim klientom usługi z zakresu doradztwa kreatywnego i biznesowego oraz realizując aktywacje reklamowe oparte na zaangażowaniu artystów.

Zbigniew Niedziałek i Piotr Gąssowski założycielami Starship

Zbigniew Niedziałek ostatnio pełnił funkcję new business directora w wytwórni płytowej Magic Records. Poprzednio przez blisko pięć lat pracował w wytwórni płytowej Warner Music Poland, gdzie zajmował stanowisko Eastern Europe synchronisation and brand partnership managera.

Z ramienia wytwórni Niedziałek odpowiadał za współpracę artystów z takimi markami jak Jaguar, Samsung, Durex, Red Bull, Asus, ING Bank Śląski, Converse i Coca-Cola. Licencjonował również muzykę do kampanii takich marek jak Toyota, Jacobs, Tymbark, Lech czy PZU. Od 2010 r. Niedziałek prowadzi również swoją agencję New Zenith Promotion, w ramach której realizuje dla marek projekty branded entertainment, m.in. z Pezetem, którego jest wieloletnim managerem.

Piotr Gąssowski ostatnio przez cztery lata zajmował stanowisko business development manager w Warner Music Poland. Odpowiadał tam za rozwój segmentu sprzedaży fizycznej poprzez m.in. nawiązywanie współpracy z nowymi sieciami handlowymi, działalność B2B, eksport katalogu polskiego, ale też wsparcie niezależnych sklepów płytowych i inicjatyw takich jak Record Store Day. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B, był współzałożycielem niezależnej wytwórni płytowej Koka Beats.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję