Zbigniew Tworek digital directorem w SEC Newgate CEE

Do działu creative agencji SEC Newgate CEE, na stanowisko digital director, dołącza Zbigniew Tworek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

 Tworek prowadzi w SEC Newgate CEE kampanie dla klientów z zakresu social media i social selling oraz influencer marketingu. Ostatnim dużym projektem z tego zakresu była kampania „Head Uppers”, realizowana dla marki Velux na 13 rynkach CEE. Prowadzony przez niego zespół przygotowuje także kampanie reklamowe, skierowane do internetu, czego przykładem jest „Taadam Tatuum”.

Jego klienci w SEC Newgate CEE to także Farmona, Renters.pl oraz projekty non profit dla fundacji Equaversity oraz portalu reporterów śledczych Frontstory.PL. Zbigniew Tworek to także strateg marketingowy, który doradza klientom agencji w zakresie strategii i planów marketingowych oraz badania efektywności komunikacji marketingowej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sec-newgate-cee-partnerem-mullenlowe-group ##

Wcześniej w Starcom, Nielsen, Risk Made in Warsaw

Zbigniew Tworek ma ponad 15 letnie doświadczenie w branży mediowej w największych sieciowych agencjach mediowych. Swoją karierę rozpoczynał w Wavemaker, gdzie obsługiwał: Jysk, Elmex, SPI, Toshiba TV, Natur Produkt Zdrovit. Następnie przez ponad 10 lat pracował w Starcom, gdzie zajmował się klientami, reprezentującymi wiele branż, w tym FMCG, fashion&beauty, firmy z kategorii elektroniki użytkowej czy e-commerce. Realizował tam kampanie 360 oraz digitalowe dla marek takich jak Samsung, Eurobank, L’Oreal, Estee Lauder, Kraft Foods, Real, Jula, JLR, Mitsubishi,  Allegro, Onet czy answear.com.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/monika-cicha-sec-newgate-cee-senior-project-manager ##

Zdobył także doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu pomiaru i analizy efektywności komunikacji marketingowej (marketing mix modeling), pracując na stanowisku marketing mix senior consultant w agencji badawczej A.C Nielsen. Wiedzę mediową i analityczną wykorzystywał podczas pracy w działach marketingu i sprzedaży, zarządzając komunikacją digital między innymi dla Risk Made in Warsaw jako digital communications manager.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?