Zdaniem Polaków firmy muszą być innowacyjne

64 proc. Polaków uważa, że aby firma przynosiła zysk powinna być innowacyjna, jednocześnie 59 proc. nie wie jak pozyskiwać finansowanie dla przedsiębiorstwa - wynika z badania GfK Polonia.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Odpowiadając na pytanie, „czy aby przynosić zyski firma powinna być innowacyjna, ciągle wprowadzać nowe rozwiązania i produkty” 64 proc. respondentów odpowiedziało zdecydowanie tak lub raczej tak, 28 proc. zdecydowanie nie lub raczej nie, a 8 proc. stwierdziło nie wiem. 

Z kolei na pytanie „wiem jak skutecznie pozyskiwać finansowanie dla firmy, czyli starać się o pieniądze z innych niż własne źródeł (np. kredyty, pieniądze z UE)” 59 proc. odpowiedziało zdecydowanie nie lub raczej nie, 34 proc. zdecydowanie tak lub raczej tak, 7 proc. zadeklarowało nie wiem.

Badanie na ogólnopolskiej, reprezentatywnej grupie 2000 osób, w wieku 15 + przeprowadził instytut GfK Polonia na zlecenie PKPP Lewiatan.  Odbyło się ono w dwóch falach, w drugiej połowie stycznia br. Wykorzystano wywiady bezpośrednie w domach respondentów.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych