Zdaniem Polaków firmy muszą być innowacyjne

64 proc. Polaków uważa, że aby firma przynosiła zysk powinna być innowacyjna, jednocześnie 59 proc. nie wie jak pozyskiwać finansowanie dla przedsiębiorstwa - wynika z badania GfK Polonia.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Odpowiadając na pytanie, „czy aby przynosić zyski firma powinna być innowacyjna, ciągle wprowadzać nowe rozwiązania i produkty” 64 proc. respondentów odpowiedziało zdecydowanie tak lub raczej tak, 28 proc. zdecydowanie nie lub raczej nie, a 8 proc. stwierdziło nie wiem. 

Z kolei na pytanie „wiem jak skutecznie pozyskiwać finansowanie dla firmy, czyli starać się o pieniądze z innych niż własne źródeł (np. kredyty, pieniądze z UE)” 59 proc. odpowiedziało zdecydowanie nie lub raczej nie, 34 proc. zdecydowanie tak lub raczej tak, 7 proc. zadeklarowało nie wiem.

Badanie na ogólnopolskiej, reprezentatywnej grupie 2000 osób, w wieku 15 + przeprowadził instytut GfK Polonia na zlecenie PKPP Lewiatan.  Odbyło się ono w dwóch falach, w drugiej połowie stycznia br. Wykorzystano wywiady bezpośrednie w domach respondentów.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały