'Zdrowe znaczy piękne. Zadbaj o włosy'

Pod takim hasłem rozpoczął się pierwszy etap ogólnopolskiejkampanii prasowej dla kuracji do włosów firmy Inter Fragrances.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Działania mają charakter informacyjny, a ich celem jest budowawizerunku marki IF jako eksperta od rozwiązywania problemów zwłosami oraz wzrost sprzedaży poszczególnych kuracji. Kreacją orazrealizacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Soul and Mind.

Działania skierowane są do osób dbających o zdrowy wyglądwłosów, a także do farmaceutów. W ramach pierwszego etapu kampaniiAgencja Reklamowa Soul and Mind przygotowała reklamy prasowe, wktórych główny nacisk położono na zdrowe, lśniące włosy. Początkowodziałania obejmą magazyny wydawane przez sieci aptek oraz prasębranżową medyczną oraz skierowaną do kanału farmaceutycznego m.in.Postępy Dermatologii i Alergologii, Bez Recepty, PoradnikAptekarski, Dbam o Zdrowie.

Działania prowadzone są w rezultacie zmiany pozycjonowaniakuracji do włosów wszystkich marek należących do portfolio firmyInter Fragrances m.in. Seboradin, Naphera, Petrole. Podstawą nowejkoncepcji komunikacji produktów jest prezentowanie marki "IF" jakoeksperta do rozwiązywania problemów z włosami.

Agencja Reklamowa Soul and Mind realizuje projekt w ramachprzedłużenia trwającej od ponad trzech lat współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej