Ze zboża na Wykopie żartują Ciechan, Axe, Lenovo i… Wykop

Zbożowy kryzys Wykopu żartobliwie wykorzystały w swojej komunikacji z internautami m.in. Browar Ciechan, Axe i Lenovo. Sam serwis też podszedł do tego zamieszania z dystansem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kiedy w niedzielę na Wykopie zaroiło się od wpisów na temat zboża - po zbanowaniu przez serwis kilkudziesięciu użytkowników, którzy przypomnieli jednej z moderatorek m.in. nagie zdjęcia w zbożu (więcej na ten temat), szybko zareagował Browar Ciechan. Na swoim profilu zamieścił wpis pokazujący, jak zboże jest dostarczane do jego magazynu. Wpis okazał się absolutnym hitem: zebrał 5,2 tys. „wykopów” i ponad 220 udostępnień na Facebooku, a wyświetlono go 75 tys. razy.

grafika

W poniedziałek do zbożowego kryzysu Wykopu żartobliwie nawiązały na Facebooku Lenovo i Axe. Pierwsza marka zorganizowała minikonkurs, a druga zamieściła zdjęcie w charakterystycznej dla siebie konwencji.

grafika

Na Wykopie pojawiły się też reklamy z akcentami zbożowymi.

grafika

Dystans do tej sytuacji zaprezentowali również administratorzy Wykopu. W poniedziałek do logotypu serwisu dodano widły, a na jego profilu facebokoowym zamieszczono zdjęcia pola ze zbożem. Grafika została zdecydowanie pozytywnie przyjęta - zebrała prawie 800 like’ów.

grafika

Natomiast wśród internautów furorę zrobiło inne okolicznościowe logo Wykopu - złożone z samych zbożowych motywów.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?