ZenithOptimedia Group przejął od MEC obsługę mediową Kompanii Piwowarskiej

Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał w przetargu na planowanie i zakup mediów dla koncernu SABMiller, w wyniku czego w Polsce będzie zajmował się obsługą mediową Kompanii Piwowarskiej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ZenithOptimedia Group przejął od MEC obsługę mediową Kompanii Piwowarskiej

Przetarg w Polsce zakończono nieco wcześniej niż postępowanie dotyczące pozostałych rynków europejskich. Tutaj do obsługi wybrano ZenithOptimedia Group. Agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów online i offline dla wszystkich marek Kompanii Piwowarskiej.

MEC utrzymał natomiast obsługę budżetu mediowego koncernu SABMiller na pozostałych rynkach europejskich - zajmuje się tym od 2012 roku.

Kompania Piwowarska należy do grona największych reklamodawców wśród producentów piwa na polskim rynku. W ub.r., w okresie od stycznia do października, była drugą pod względem wydatków reklamowych firmą w branży piwnej (po Grupie Żywiec). Na reklamy w mediach tradycyjnych wydała 172,9 mln zł, o 30,1 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych cennikowych Kantar Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej