Złote Formaty przyznane

Poznań, Rzeszów, Włocławek i Niepołomice to laureaci pierwszych miejsc w konkursie Złote Formaty, ogłoszonym w ramach I edycji Festiwalu Promocji Miast Polskich organizowanego przez Grupę Ströer.

ll
ll
Udostępnij artykuł:

Tegoroczni laureaci konkursu Złote Formaty:

Kategoria plakat reklamowy:Miejsce I – Poznań, za plakat Pierwszy Krzyk Miejsce II - Jelenia Góra - za plakat 48 Wrzesień Jeleniogórski 2006Miejsce III- Kraków - za plakat W Krakowie nie ma czasu na sen Kategoria wydarzenie specjalne: I miejsce – Włocławek - Break Session Włocławek 2006II miejsce – Zamość - Międzynarodowa Wystawa Sztuki Współczesnej – Idea of City – Invisible CitiesIII Miejsce -  Tychy - Fiat jest w Tychach. Będziemy o tym trąbić Kategoria wydawnictwo promocyjne: Miejsce I – Rzeszów - „Podania, legendy i opowieści z Rzeszowa i okolic przez dzieci rysunkami ilustrowane” – kalendarz na 2007 rok Miejsce II – Jarocin - Magazyn „Japi – Jarociński przegląd informacji”Miejsce III- Bytom - Miesięcznik – Informator Miejski „ Rynek 7” 2006 Kategoria Strona WWW: Miejsce I – Niepołomice - za stronę www.niepolomice.comMiejsce II – Kraków - www.krakow.pl/weekendMiejsce III – Łódź - www.cityoflodz.pl

Ponadto, Organizator Festiwalu zdecydował się przyznać Wyróżnienia:

Malbork - w kategorii wydarzenie specjalne za projekt Oblężenie MalborkaGdynia - w kategorii wydarzenie specjalne za projekt Forum GospodarczeWolin - w kategorii wydarzenie specjalne za projekt Festiwal WikingówGdańsk - w kategorii wydawnictwo promocyjne za Folder: Gdańsk: czasy, miejsca, ludzie

Konkurs obejmował cztery kategorie: plakat reklamowy, wydarzenie specjalne, strona internetowa oraz wydawnictwo promocyjne. W konkursie Złote Formaty mogły wziąć udział wyłącznie projekty, które realizują cele promocyjne miast i służą budowaniu ich pozytywnego wizerunku. W tegorocznej edycji zgłoszono 104 projekty z 54 miast.

Nagrodą główną w konkursie Złote Formaty jest outdoorowa kampania reklamowa o wartości 100 tys. PLN w ramach każdej z kategorii konkursowych. Kampanie zostaną zrealizowane  na nośnikach Grupy Ströer, organizatora Festiwalu. Łączna wartość nagród w I edycji Festiwalu Promocji Miast Polskich wynosi 400 tys. PLN.

Pierwsza edycja Festiwalu Promocji Miast Polskich dotyczącego wiedzy na temat promocji miast i najciekawszych projektów z nią związanych odbyła się w dniach 17-18 kwietnia 2007r w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"