Zmiany kadrowe w MultiBanku

Od 1 października 2007 Jarosław Mastalerz, Członek Zarządu BREBanku SA, odpowiedzialny za pion bankowości detalicznej, będzietymczasowo pełnił również obowiązki Dyrektora Banku ds. MultiBanku,a Cezary Kocik z dniem 15 października obejmie stanowisko DyrektoraDepartamentu Marketingu i Sprzedaży Bankowości Detalicznej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

- Piotr Kociołek, dotychczasowy Dyrektor Banku ds. MultiBanku iDyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży BankowościDetalicznej, postanowił powrócić do pracy w branży konsultingowej -mówi Jarosław Mastalerz, Członek Zarządu BRE Bank SA - Serdeczniedziękujemy Piotrowi za owocny czas spędzony w BRE Banku życząc mujednocześnie kolejnych sukcesów w dalszej pracy zawodowej -dodaje Cezary Kocik ukończył studia na kierunku Finanse i Bankowość naUniwersytecie Łódzkim. Pracę w sektorze finansowym rozpoczął w 1994roku w Powszechnym Banku Gospodarczym, a następnie przez 4 latanadzorował pracę w V Oddziale Pekao S.A. w Łodzi. Przed podjęciempracy w BRE Banku zajmował się między innymi rynkiem kapitałowymoraz sprzedażą produktów bankowych osobom fizycznym i SME. Z GrupąBRE Banku związał się w 2004 roku. Przez ostatnie trzy latakierował pracą Departamentu Kredytów Detalicznych w BRE Banku.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo