Zmiany PR w Grupie Adweb

Agencja Interaktywna Adweb wzmacnia dział E-PR - w skład jejstruktur weszła agencja public relations Planet PR.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do zadań Planet PR należy nie tylko obsługa klientów w zakresieE-PR, ale również integracja z przedsięwzięciami prowadzonymitradycyjnie. Plany zakładają połączenie zaplecza specjalistów iwsparcia badawczego oferowanego przez Planet PR z dotychczasowymidoświadczeniami Agencji Adweb w buzz marketingu, marketinguwirusowym oraz działaniach nastawionych na interakcję zużytkownikiem.

- Liczne narzędzia PR oferowane przez Internet dają ciekawemożliwości wzmocnienia działań marketingowych. Biorąc pod uwagętempo rozprzestrzeniania się informacji w Sieci właściwieprowadzone public relations stało się szczególnie istotne - mówiBartłomiej Juszczyk, prezes Grupy Adweb - Współcześni konsumencioczekują wiarygodnych informacji i ważne by mogli je szybkouzyskać. Tymczasem dla wciąż wielu polskich firm obecność w Sieciogranicza się jedynie do reklamy.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny