Zmiany w agencji Vip-art

Vip-art wbrew tendencjom

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Vip-art realizująca projekty z zakresu btl uściśla swoje pozycjonowanie na rynku usług marketingowych. Odświeżenie wizerunku wiąże się ze zmianą logo, na którym oprócz nazwy agencji znajduje się teraz uzupełnienie event marketing.

- Wbrew tendencjom na rynku reklamy i dążeniom agencji do budowania struktur full services postanowiliśmy postawić na specjalizację. Towarzyszy temu zmiana logotypu. Do nazwy Vip-art dodaliśmy event marketing, ponieważ chcemy, aby kojarzono nas z tym działem marketingu, z którym związani jesteśmy od 10 lat i, w którym jesteśmy fachowcami. Zmiana logotypu ma również służyć odświeżeniu wizerunku Vip-art. Poprzedni logotyp nie odzwierciedlał w wystarczający sposób nowoczesnego charakteru agencji. Chcemy podkreślić, że tak jak zmienia się estetyka naszej przestrzeni, tak i my podążamy za zmianami. Zasada ta odnosi się nie tylko do wizerunku, ale przede wszystkim do kierunku i jakości świadczonych przez nas usług- powiedział Piotr Rybicki Prezes Zarządu agencji Vip-art.

Agencja Vip-art specjalizuje się w eventach specjalnych, realizuje imprezy plenerowe, otwarcia firm, premiery produktów, team bulding, zapewnia obsługę logistyczną. Najnowszym projektem agencji było otwarcie fragmentu autostrady A2, w którym Vip-art pełnił funkcję executive producer.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej