Zmiany w dziale marketingu Metsä Tissue

W dziale marketingu producenta papierów higienicznych Metsä TissueSA nastąpiły zmiany. W związku z rozwojem firmy Robert Wieczorek,Anna Jackowicz oraz Dawid Stanecki awansowali, obejmując noweobowiązki w strukturach w Polsce i za granicą.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W związku ze zmianami w działach marketingu na szczeblukorporacyjnym Metsä Tissue, w Polsce departament ten podzielono natrzy obszary: zarządzanie marką, marketing operacyjny orazzarządzanie produktem.

Robert Wieczorek mianowany został Dyrektorem ds. marketingu nakraje Europy Centralnej i odpowiada za:- media plan (negocjacje i wykonanie)- budżet w regionie Europy Centralnej- wyznaczanie kierunków rozwoju portfolio produktów orazplanowanych działań promocyjnych- planowanie kalendarza działań promocyjnych- zarządzanie kategorią.

Anna Jackowicz objęła stanowisko Kierownika ds. marketinghandlowego i odpowiada za:- materiały POS- planowanie promocji na terenie Polski- szkolenia dla działu sprzedaży- zapewnienie materiałów i narzędzi do wszelkich aktywności narynku (włączając PR)- sampling, organizację eventów- zapewnienie wsparcia dla działu zarządzania marką oraz dla działusprzedaży- wsparcie działu zarządzania produktem.

Dawid Stanecki został Kierownikiem Produktu na kraje EuropyCentralnej odpowiada za:- optymalizację portfolio produktowego firmy.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej