Zmiany w dziale projektów specjalnych Metra

Metro (Agora) stawia na rozszerzenie oferty niestandardowejpromocji dla reklamodawców. Dział projektów specjalnych wzmocniłaLidia Roguska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Rozwój działu projektów specjalnych "Metra" ma teraz w większymstopniu umożliwiać reklamodawcom wykorzystanie komunikacjialternatywnej. Chodzi tu o różne działania reklamowe, nie związanebezpośrednio z tradycyjnym zakupem powierzchni. Nowe działaniaobejmują niestandardowe formy ATL i BTL, eventy i wydarzeniaspecjalne, wydania dedykowane konkretnym grupom celowym, elastyczneoferty dystrybucji, a także więcej oryginalnego ambientu iteaserów.

Do zespołu dołączyła Lidia Roguska, jako junior projekt manager.Roguska wcześniej pracowała na stanowisku account executive wfirmie Glob Media - jednej z większych agencji ambientowych narynku.

Działem projektów specjalnych kieruje w "Metrze" MagdalenaBulak.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski