Zmiany w magazynie „Claudia”: nowe działy i wygląd pisma

Od 19 marca br. w sprzedaży dostępny jest nowy, odświeżony numer „Claudii” (Burda Media Polska). W wydaniu pojawią się nowe działy, zmieniono także wygląd pisma na bardziej elegancki.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Zmiany w magazynie „Claudia”: nowe działy i wygląd pisma

W najnowszym numerze „Claudii” zdecydowano się postawić na nowy wygląd pisma, w którym pojawiają się nowoczesne sesje mody, urody oraz wnętrz.

Redakcja skupia się także na pokazaniu prawdziwych historii kobiet oraz reportażach i poradnictwie z zakresu organizacji czasu, prowadzenia domu czy urządzania wnętrz. Nie zabraknie także zwierzeń gwiazd oraz porad, które mają nadać kobietom pewności siebie.

W odświeżonym magazynie pojawią się nowe działy: „Na dobry początek” – będą się na niego składać trzy kolumny z aktualnymi informacjami, o tym premierach, warsztatach czy spotkaniach i trendach na najbliższy miesiąc. W „Temat miesiąca” czytelniczki przeczytają artykuł przewodni numeru – w kwietniowym jest to „Wielkanoc w domu”.

Z kolei w dziale „Nasze życie” redakcje prezentuje prawdziwe historie kobiet, które znajdują czas dla rodziny, ale i na własne pasje. W kolumnie „Między domem a pracą” znajdą się teksty o kobietach, które dzielą czas między rodzinę i pracę i opowiadają o tym, co warto robić, by osiągnąć równowagę. Natomiast w „Cały dom pod kontrolą” będzie zbiorem porad znanych kobiet oraz czytelniczek, jak organizować życie w domu.

Ponadto redakcja przygotowała artykuły, w których poleca produkty z zakresu mody, urody, wnętrz i zdrowia.

- „Claudia” zyskuje nowoczesną, elegancką makietę, przejrzysty układ działów, a treści koncentrują się na potrzebach grupy docelowej kobiet 30-55 lat. Zawartość magazynu trafia w potrzeby i zainteresowania kobiet, które spełniają wiele ról. Chcą być dobrymi matkami, żonami, pracownikami, ale też mają swoje pasje i aspiracje, pragną się  realizować i korzystać z życia. Są ambitne, wymagające, znają swoją wartość. „Claudię” zmieniamy właśnie dla tych kobiet - tłumaczy zmiany w piśmie Agnieszka Wierzbicka, redaktor naczelna magazynu Claudia.

W sprzedaży dwie wersje pisma

Wydanie pojawi się w dwóch wersjach: magazyn - w cenie 3,99 zł oraz w wersji z książeczką kulinarną – „Najlepsze Ciasta na Wielkanoc” - w cenie 6,99 zł. Oba warianty są dostępne w sprzedaży od 19 marca br.

Kampanię promocyjną numeru wspierana jest poprzez telewizję – w TVN, w PST - Pakiet Kobiecy Miejskie, TVN Style i PTV - Kobieta Premium;  kampanię radiową w Polskim Radiu oraz działania reklamowe w tytułach i serwisach Burdy i promocję w punktach sprzedaży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"