Zmiany w ofercie Ad.net - nowa forma reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 1 listopada do oferty Ad.net zostaje wprowadzona nowa forma reklamy: Expand billboard/baner/skyscraper. Podstawą reklamy typu Expand jest standardowa forma reklamowa: billboard, baner lub skyscraper. Expand stanowi dodatkową powierzchnię reklamową dla tych form. Po wejściu na stronę WWW Expand pojawia się w pełnej wersji zakrywając powierzchnię witryny, a po 1-2 sekundach wraca do postaci billboarda/banera/skyscrapera. Po najechaniu myszką na billboard/baner/skyscraper następuje ponowne rozwinięcie Expanda.

Wymiary:

" Expand baner: 468x60 pikseli + część rozwijana 468x300 pikseli

" Expand billboard: 750x100 pikseli + część rozwijana 750x300 pikseli

" Expand skyscraper1: 120x600 pikseli + część rozwijana 450x600 pikseli

" Expand skyscraper2: 160x600 pikseli + część rozwijana 450x600 pikseli

Waga:

" Do 30kB

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"