Zmiany w ofercie Ad.net - nowa forma reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 1 listopada do oferty Ad.net zostaje wprowadzona nowa forma reklamy: Expand billboard/baner/skyscraper. Podstawą reklamy typu Expand jest standardowa forma reklamowa: billboard, baner lub skyscraper. Expand stanowi dodatkową powierzchnię reklamową dla tych form. Po wejściu na stronę WWW Expand pojawia się w pełnej wersji zakrywając powierzchnię witryny, a po 1-2 sekundach wraca do postaci billboarda/banera/skyscrapera. Po najechaniu myszką na billboard/baner/skyscraper następuje ponowne rozwinięcie Expanda.

Wymiary:

" Expand baner: 468x60 pikseli + część rozwijana 468x300 pikseli

" Expand billboard: 750x100 pikseli + część rozwijana 750x300 pikseli

" Expand skyscraper1: 120x600 pikseli + część rozwijana 450x600 pikseli

" Expand skyscraper2: 160x600 pikseli + część rozwijana 450x600 pikseli

Waga:

" Do 30kB

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"