Zmiany w ofercie mobilnej telewizji Info-TV-FM

W najbliższym czasie spółka Info-TV-FM przedstawi zmiany w ofercie hurtowej telewizji mobilnej, wynika z wypowiedzi przedstawicieli spółki. Firma negocjuje wprowadzenie nowych kanałów do swojej oferty, liczy też, że podpisze umowę przynajmniej z jednym z operatorów telefonii komórkowej z tzw. "Wielkiej Czwórki".

WM / isb / masz
WM / isb / masz
Udostępnij artykuł:

"W najbliższych tygodniach przedstawimy korektę oferty hurtowej" - powiedział członek zarządu Info-TV-FM Jerzy Cegliński na konferencji prasowej w poniedziałek. Z jego wypowiedzi wynika, że chodzi głównie o przeniesienie ciężaru kosztów z opłat stałych na zmienne.

Cegliński zaznaczył, że zmiany to efekt rozmów z operatorami. Info-TV-FM wygrało konkurs na operatora telewizji mobilnej zorganizowany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE), pokonując firmę, której udziałowcami byli czterej infrastrukturalni operatorzy telefonii mobilnej. Zgodnie z koncesją, nie może jednak prowadzić sprzedaży detalicznej tej usługi.

W programach pilotażowych usługi biorą udział takie firmy jak Cyfrowy Polsat, Aster, Inea, czy CenterNet. Brakuje w nich jednak spółek z tzw. "Wielkiej Czwórki",czyli operatorów sieci: Plus, Orange, Era i Play.

Prezes NFI Magna Polonia (wiodący udziałowiec Info-TV-FM) Albert Kuźmicz liczy na to, że w ciągu kilku miesięcy zostanie podpisana umowa przynajmniej z jednym z czterech największych operatorów. Jego zdaniem, tylko jeden z nich nie jest zainteresowany współpracą z Info-TV-FM.

Natomiast, według Kuźmicza, spółka już w najbliższych tygodniach może podpisać pierwsze umowy na sprzedaż telewizji mobilnej z innymi operatorami.

Prezes ocenia, że negocjacje komplikuje fakt prowadzenia kontroli przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Urząd bada, czy w tej sprawie nie doszło do zmowy cenowej między operatorami.

Kuźmicz poinformował, że wartość inwestycji w projekt telewizji mobilnej wyniosła już ponad 20 mln zł. Ocenił też, że całość inwestycji może okazać się nieco niższa od pierwotnie zakładanych 100 mln zł.

Info-TV-FM prowadzi też prace nad rozszerzeniem oferty programowej. W najbliższym czasie ma wystąpić do Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) o korektę decyzji rezerwacyjnej tak, żeby uwzględnić nowe programy.

Obecnie w ofercie spółki znajdują się kanały: TVP1, TVP2, TVN, TVN 24, Mini Mini, Polsat, Polsat Sport, Ezo TV, Tele5, Edusat Bis, Kino Polska, Eska TV i programy radiowe.

WM / isb / masz
Autor artykułu:
WM / isb / masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]