Zmiany w Polskim Radiu

Krzysztof Michalski został przewodniczącym Kolegium ds. Radiowych Audycji Edukacyjnych w Polskim Radiu.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Zadaniem Kolegium jest opiniowanie koncepcji i form edukacyjnych audycji radiowych, objętych porozumieniem zawartym między Ministerstwem Edukacji Narodowej, a Polskim Radiem SA w dniu 21 kwietnia 1998 roku. Zgodnie z umową anteny Polskiego Radia SA opracowują ofertę programową korespondującą z bieżącymi planami oświatowymi MEN.

W 2007 roku audycje edukacyjne Polskiego Radia SA będą uwzględniały trzy priorytety wyznaczone przez MEN: edukacja wczesnoszkolna, w tym kwestia kształtowania pozytywnych cech charakteru ucznia, edukacja patriotyczna i obywatelska jako droga wspierania rozwoju moralnego, audycje odpowiadające potrzebom i oczekiwaniom odbiorców podejmujące trudne tematy jak np. wartość wykształcenia, znaczenia tradycji, relacje talent – pracowitość.

W skład Kolegium wchodzą przedstawiciele MEN i Polskiego Radia SA: Andrzej Urmański, Krystyna Wojda, dr Małgorzata Stępka (zastępca przewodniczącego), Lesław Dietrych, Krzysztof Warecki, Małgorzata Tułowiecka, Bożena Sarnowska, dr Krzysztof Górski oraz prof. Elżbieta Maria Putkiewicz.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję