Marcin Pery po sześciu latach pracy w roli prezesa Gemiusa przechodzi do rady nadzorczej spółki, gdzie skoncentruje się na “poszukiwaniu partnerów strategicznych”. Zarząd spółki będzie składał się z Artura Surmackiego i Jakuba Wysoczańskiego.
Jak informuje spółka, celem zarządu w składzie Artur Surmacki i Jakub Wysoczański będzie osiągnięcie pełnego crossmediowego ujęcia wszystkich istotnych informacji docierających do odbiorcy – teraz i w przyszłości. W szczególności położenie nacisku na projekt pomiaru connected TV (CTV).
– Umożliwi to dalszą ekspansję na kolejne rynki zagraniczne zarówno na Starym Kontynencie, jak i poza jego granicami - m.in. na szybko rozwijające się rynki Ameryki Południowej – przekazał mediom Jakub Wysoczański.
Zmiany w Gemiusie
Strategia technologiczna Gemius łączy masowy pomiar zdarzeń w internecie z pomiarem pasywnym i zaawansowaną analityką danych. – Naszym celem jest wykorzystanie technologii jako katalizatora wzrostu – zarówno w kontekście pogłębionej analizy danych o konsumpcji mediów, jak i efektywnego skalowania rozwiązań szczególnie na rynkach zagranicznych. Kluczowym elementem strategii technologicznej będzie dalszy rozwój naszych autorskich rozwiązań (mierników) dla pomiaru konsumpcji mediów TV out-of-home oraz CTV – dodał Artur Surmacki.
Czytaj także: Cyfrowe nośniki IMS będą ujęte w Mediapanelu
Gemius mierzy m.in. oglądalność stron www i aplikacji internetowych, słuchalność treści audio w radiu i internecie, oglądalność treści wideo zarówno w telewizji jak i w playerach internetowych, a także oglądalność i słuchalność reklam towarzyszących konsumpcji tych wszystkich rodzajów treści. Firma działa na 16 rynkach europejskich.