Znana stacja informacyjna rusza z usługą streamingową

Amerykańska stacja informacyjna CNBC rusza z własną usługą streamingową CNBC+. Miesięczny dostęp kosztuje niecałe 15 dolarów, roczny niecałe 100 dolarów.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Znana stacja informacyjna rusza z usługą streamingową

Według opisującego sprawę serwisu Variety nowa usługa jest odpowiedzią na potrzeby odbiorców, którzy konsumują informacje o biznesie i ekonomii poza domem i nie na ekranie tradycyjnego telewizora. CNBC+ postawi na dotarcie do widzów w kanale mobile. 

Zgodnie z wizją prezesa stacji serwis ma za zadanie przede wszystkim zwiększyć zaangażowanie widzów - subskrybenci otrzymają zaawansowane dane rynkowe oraz możliwość korzystania z biblioteki programów CNBC na żądanie.

Nowa usługa streamingowa. Bez nowego contentu

CNBC+ zaoferuje odbiorcom kilka poziomów dostępu. Najdroższy, kosztujący 599,99 USD rocznie, integruje CNBC+ z internetowym klubem inwestycyjnym Jima Cramera oraz funkcjonalnościami „pro”, takimi jak analizy akcji i personalizowane portfele inwestycyjne. Samodzielny pakiet „pro” kosztuje 299,99 USD rocznie lub 34,99 USD miesięcznie. Pakiet podstawowy to koszt 14,99 dolarów miesięcznie lub 99,99 dol. rocznie.

W usłudze nie pojawią się żadne nowe programy, które nie są już dostępne w sieci kablowej i jej zagranicznych odpowiednikach.

Powstanie CNBC+ jest częścią szerszej strategii spółki-matki serwisu, Comecast. Szykuje się do wydzielenia CNBC wraz z kilkoma innymi sieciami kablowymi z NBCUniversal. Streaming (obejmujący m.in. serwis Peacock) na poziomie operacyjnym ma zostać rozdzielony od części obejmującej sieci kablowe i telewizję linearną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska