zondacrypto reklamowane w Cinema City

W kinach sieci Cinema City w całej Polsce wystartowała kampania giełdy kryptowalut zondacrypto, obejmująca projekcję 30-sekundowego spotu w blokach reklamowych przed seansami oraz komunikację na nośnikach „offscreen” w holach kinowych. W roli ambasadorki zondacrypto występuje kolarka szosowa Katarzyna Niewiadoma,

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
zondacrypto reklamowane w Cinema City
Kasia Niewiadoma reklamuje zondacrypto

– To dla nas naprawdę wyjątkowa chwila – po raz pierwszy w historii zondacrypto pojawi się na ekranach kin. Wierzymy, że kryptowaluty powinny być łatwo dostępne dla każdego, a ta kampania to kolejny krok w tym kierunku. Jesteśmy ogromnie ciekawi, jakie przyniesie ona rezultaty i czekamy na nowych użytkowników, którzy dołączą do społeczności zondacrypto. Chcemy budować świadomość tego, czym właściwie są kryptowaluty i obalać mity na temat przyszłości finansów – bo ona jest tu i teraz – podkreśla Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

30-sekundowy spot reklamowy, emitowany w ramach kampanii, przedstawia Kasię Niewiadomą, zawodniczkę jeżdżącą w ramach zespołu Canyon//SRAM zondacrypto, która z łatwością wyprzedza innych kolarzy. Dynamiczna scena nie tylko podkreśla jej ambicję i umiejętności, ale także pokazuje determinację, ciężką pracę i wytrwałość – cechy, dzięki którym osiąga sukcesy na całym świecie. To właśnie te same wartości definiują markę zondacrypto, która konsekwentnie rozwija się i zdobywa kolejne rynki w ramach swojej globalnej ekspansji.

zondacrypto wspiera również innych sportowców (Magdalena Fręch, Giorgio Chiellini, Arthur Leclerc), jak również kluby sportowe (Juventus FC, Atalanta BC, Parma Calcio, Bologna FC, AS Monako FC, AS Monako Basket, Raków Częstochowa, Pogoń Szczecin, Dziki Warszawa) oraz wydarzenia kulturalne (Top Marques Monaco).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Point One. Działania w kinach koordynuje New Age Media. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"