„Życie warto smakować” w reklamach słodyczy Mieszko

Ruszyła kampania reklamowa słodyczy produkowanych przez firmę Mieszko prowadzona pod hasłem „Życie warto smakować”. W pierwszej odsłonie akcji, przy której pracują firmy marketingowe Change i Maxus, promowane są Michaszki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Życie warto smakować” w reklamach słodyczy Mieszko

Kampania pod hasłem „Życie warto smakować” eksponuje radosne chwile spędzane przez bliskie osoby. W pierwszych reklamach promowane są cukierki Michaszki, które niedawno zyskały nową recepturę (zawartość orzechów zwiększono do 25 proc.) oraz odświeżono wygląd ich opakowań.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim nośniki outdoorowe w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Raciborzu, a także w Zagłębiu i na Śląsku.

grafika

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Change, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej