Magazyn 'Podróże' w nowej formule i z wyższą ceną

W piątek na rynku ukaże się listopadowy numer miesięcznika"Podróże" (Murator SA), który od tego wydania zmieni formułę zczysto turystycznej na lifestylową. Pismo zyska też nową szatęgraficzną, logo, podtytuł i zdrożeje o ponad 2 złote.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Z badań przeprowadzonych przez Światową Organizację Turystykioraz Instytut Turystyki wynika, że na świecie zmienił się sposóbpodróżowania. Ten trend dotyczy także Polaków. Nowa koncepcjamagazynu to uwzględnia - mówi Ewa P. Porębska, wiceprezes MuratoraSA.

Odmienione "Podróże" nadal będą zawierały porady praktycznedotyczące podróżowania, ale zwiększy się zakres tematyczny pisma.Pojawią się działy "Moda"(znajdą się w nim m.in. sesje zdjęciowe) i"Kultura" (zawierać będzie m.in. recenzje filmów i koncertów orazwywiady z ludźmi kultury).

Dodatkowo przy każdym artykule publikowane będą praktyczneinformacje, rady i adresy dla podróżujących. Będą także specjalneraporty - w numerze listopadowym "All inclusive dla wybrednych". Wmagazynie pojawią się też reportaże z wypraw, wypowiedzi gwiazdoraz ich podróżnicze wskazówki. Bez zmian pozostanie za to objętość"Podróży", która wynosi 124 strony.

Od numeru listopadowego pismo zmieni podtytuł na "Przewodnik ponowym stylu życia" (dotychczas "Magazyn turystyczny"), a takżeszatę graficzną i logo. Nową makietę magazynu opracował MichałŁojewski z White Cat Studio, będący dyrektorem artystycznym"Podróży". Tytuł zmieni także format na większy (230 x 270 mm) ibędzie drukowany na papierze o większej gramaturze.

Modyfikacji charakteru magazynu wiązać się będzie również zpodwyższeniem jego ceny z 7,90 zł na 9,95 zł. Nie zmieni się za tonakład pisma, który wynosić ma nadal 32 tys. egz.

Dzięki zmianom w "Podróżach" wydawca chce powiększyć gronoodbiorców tytułu i trafić także do czytelników, dla których podróżesą stylem życia.

Za nową formułę miesięcznika odpowiada Filip Niedenthal, któryod września br. jest jego redaktorem naczelnym. Pismo ma równieżnową wicenaczleną, którą została Klara Syrewicz (to nowe stanowiskow redakcji).

Ukazaniu się listopadowego numeru "Podróży" towarzyszy kampaniapromocyjna w punktach sprzedaży prasy (Empik, Relay, InMedio,Kolporter), telewizji (National Geographic, Planete, TravelChannel, Kuchnia.tv, Wedding.tv, Zone Club, Canal+, TVN Style iDiscovery), radiu (Wawa, Vox FM), prasie ("InStyle", "QS", tytułyMuratora) i internecie (Wirtualna Polska, Gazeta.pl, serwisyinternetowe wydawcy).

Kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja AvantgardeProduction, a za przygotowanie kampanii prasowej, radiowej iinternetowej odpowiadał dział marketingu wydawcy. Media zaplanowałStarcom.

Średnia sprzedaż ogółem "Podróży" w okresie od stycznia do lipcabr. wyniosła 15 420 egz. (dane ZKDP).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu