W łódzkim hotelu DoubleTree Magdalena Marszał będzie zajmować się tworzeniem strategii marketingowej oraz prowadzeniem relacji z mediami i strategicznymi partnerami. będzie odpowiedzialna przede wszystkim za kształtowanie pozytywnego wizerunku hotelu w mediach oraz na portalach społecznościowych, wdrażanie akcji promocyjnych oraz reklamowych, współpracę z agencjami reklamowymi, a także organizację eventów CSR.
Poprzednio PR & marketing managerem hotelu była Aleksandra Wrzałka, która przeszła do firmy Nordea, gdzie objęła funkcję specjalisty ds. komunikacji.
Magdalena Marszał wcześniej project managerem w agencji interaktywnej Atom, koordynowała tam pracę zespołu zajmującego się obsługą marki Novotel należącej do sieci hoteli Accor. Pracowała też jako specjalista ds. marketingu w klubie sportowym RTS Widzew Łódź oraz prowadziła działania PR-owe dla takich firm jak Grupa Atlas, Rockwool Polska, Sanitec Koło oraz Ceramstic.

Ukończyła studia w zakresie stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Łódzkim.











