„Magia spełnionych pragnień” w kampanii Yes (wideo)

W telewizji trwa świąteczna kampania reklamowa biżuterii Yes. Akcję wspólnie z tą firmą przygotował dom mediowy Mediapol.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku grudnia telewizyjna kampania Yes skierowana jest do aktualnych i potencjalnych klientów tej firmy. Akcja - zaplanowana do 22 grudnia - obejmuje kilkadziesiąt kanałów z oferty TVN, Polsatu, Atmediów i Discovery.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy Mediapol.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela