Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki

Biedronka rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową podkreślającą znaczenie prostych gestów i prawdziwego ducha Bożego Narodzenia. Spoty są emitowane w internecie i telewizji.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki
Biedronka ruszyła ze świąteczną kampanią

Celem kampanii jest przypomnienie o istocie Świąt Bożego Narodzenia. W reklamie prezentowane są sceny z codziennego życia klientów i pracowników sklepu, akcentujące prostotę i życzliwość. Pełna wersja reklamy dostępna jest na kanale Biedronki na YouTube, a krótsze wersje są emitowane w telewizji oraz na platformach internetowych.

Magia w codzienności

Spot przenosi widzów do jednego ze sklepów Biedronka, gdzie w przedświątecznym pośpiechu dzieją się małe świąteczne cuda. W tłumie ludzi przygotowujących się do Świąt pojawia się moment zatrzymania, gdy dziecko zauważa padający śnieg. To wydarzenie sprawia, że wszyscy na chwilę zapominają o zakupowym zgiełku, uśmiechając się do siebie.

Marek Badowski, dyrektor ds. komunikacji wartości marki w Biedronce, podkreśla, że historia pokazywana w spocie jest autentyczna i bliska codziennym doświadczeniom klientów. Biedronka, obecna na rynku od 30 lat, dobrze rozumie wyzwania związane z przygotowaniami do Świąt i pokazuje prawdziwe historie, które mogą przytrafić się w każdym sklepie. Kampania ma na celu przypomnienie, że świąteczny duch tkwi w prostych gestach i wzajemnej życzliwości.

Ważnym elementem kampanii jest fakt, że w rolach pracowników występują prawdziwi członkowie zespołu Biedronki, dzięki czemu spot nabiera autentyczności. Basia, Michał, Kasia i Łukasz, będący częścią załogi sklepu, wzbogacają spot o osobiste doświadczenia związane z przedświąteczną atmosferą.

Za koncepcję i produkcję reklamy odpowiada agencja Mova Film, natomiast planowanie mediów zrealizowała agencja Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fuzja Netfliksa i HBO Max. "Zabetonuje to dominację platformy w Polsce"

Fuzja Netfliksa i HBO Max. "Zabetonuje to dominację platformy w Polsce"

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Polskie wersje znanych kanałów filmowych z koncesjami na 12 lat

Polskie wersje znanych kanałów filmowych z koncesjami na 12 lat

Czołowy dziennikarz polityczny odchodzi z "Super Expressu". Prowadził debatę w TVP

Czołowy dziennikarz polityczny odchodzi z "Super Expressu". Prowadził debatę w TVP

W Agorze przez lata na umowach cywilnoprawnych? Szefowa "Solidarności": działania firmy nie są wystarczające

W Agorze przez lata na umowach cywilnoprawnych? Szefowa "Solidarności": działania firmy nie są wystarczające

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet