Mail-media z nowymi pakietami

Według prognoz ekspertów, 2013 rok będzie czasem dalszego dynamicznego rozwoju sektora e-commerce, zarówno na polskim rynku, jak i w skali globalnej. Oznacza to zwiększoną aktywność w obszarze promocyjnym i poszukiwanie efektywnych form kampanii marketingowych. W odpowiedzi na sytuację na rynku i oczekiwania klientów, mail-media, e-mailingowy dom mediowy, wprowadza pakiety usług dla małych i średnich firm z sektora e-commerce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Polski rynek e-mail marketingu rośnie stabilnie, tak jak i wydatki na reklamę w Internecie. Główne powody to nowe możliwości technologiczne w zakresie optymalizacji wysyłki mailingowej i wyższa jakość kampanii e-mailingowych. Standardy dotyczące polityki prywatności oraz coraz większa popularność systemów wysyłkowych, zintegrowanych z rozbudową i zarządzaniem baz danych, pozwolą mail-media zwiększyć skuteczność kampanii, zwłaszcza tych wspierających sprzedaż” – podkreśla Jarosław Nowak, Brand Manager mail-media. Ponadto, według ekspertów, e-mail marketing generuje niemal dwukrotnie większy zwrot z inwestycji niż działania SEO/SEM.

„Zwiększyła się liczba małych i średnich firm, które chciałyby pozyskać jakościowy ruch, poszerzyć bazy danych i zainwestować w kampanie przynoszące konkretny, policzalny efekt. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, wprowadziliśmy produkty cross reklamowe, w których łączymy kampanie e-mailingowe z kampaniami typu display w modelu CPC lub komunikacją w wyszukiwarkach” – tłumaczy Jarosław Nowak.

W ramach specjalnych pakietów mail-media oferuje kompleksową obsługę i koordynację kampanii e-mail, display, SEM/SEO, mobile i w mediach społecznościowych. „W ramach obsługi koordynujemy generowany ruch ze wszystkich kanałów komunikacji oraz przez wszystkich partnerów. Zapewniamy weryfikację i walidację jakości ruchu oraz generowanej sprzedaży lub zamówień. Klient otrzymuje codziennie pełne raportowanie on-line i dane dotyczące wszystkich sprzedaży/zamówień ze wszystkich kanałów komunikacji” – dodaje Jarosław Nowak.

Mail-media jest pierwszym e-mailingowym domem mediowym na polskim rynku. Oprócz kampanii e-mailingowych, realizuje całościowe strategie e-marketingowe, m.in. działania z zakresu performance marketingu. Specjalizuje się w realizacji kampanii efektywnościowych w modelach CPL, CPO, CPS oraz CPC. Zapewnia całościową obsługę i doradztwo w przygotowaniu strategii marketingowej, obecności klientów w Internecie, wsparcie w przygotowaniu kreacji i form graficznych. Ponadto, agencja posiada własną technologię do monitoringu i optymalizacji kampanii. Główną przewagę konkurencyjną mail-media sp. z o.o. stanowi specjalizacja w kampaniach e-mailingowych na bazach zewnętrznych, w których agencja wykorzystuje technologię SARE.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu