Majowy numer „Dziecka” ukaże się w powiększonej objętości i liczy 148 stron. Jego cena wynosi 1,99 zł.
W najnowszym wydaniu czytelnicy znajdą więcej treści we wszystkich działach tematycznych. Rozbudowana została sekcja z zagadkami i zabawami rysunkowymi dla dzieci, dodano również 16 stron specjalnych poświęconych alergiom pokarmowym. Tematem numeru jest wychowanie chłopców i dziewczynek wolne od stereotypów płci.
Ponadto czytelnicy mogą wziąć udział w konkursie SMS-owym, w którym nagrodami są wózki dla dzieci.
Cyfrowe wydanie pisma dostępne jest w Samsung Apps, Google Play i w App Store i zawiera zawiera interaktywny dodatek pt. ,,Graj z nami’’ z puzzlami, rysunkowymi zagadkami i łamigłówkami dla starszych i młodszych dzieci.
Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio TOK FM, Rock Radio), kinie Helios oraz w internecie (m.in. serwisy Grupy Gazeta.pl).

Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada dział marketingu pionu Czasopism i Prasy Bezpłatnej Agory.











