Uczestnicy konferencji mieli okazję wziąć udział w wykładach, warsztatach i panelach dyskusyjnych, podczas których omawiane były m.in. aspekty wizerunkowe, prawne i psychologiczne, mające wpływ na sukces w branży HoReCa. Jako że myślą przewodnią konferencji byli ludzie, szczególny nacisk położono na edukację z zakresu zarządzania zespołem. W przerwach pomiędzy poszczególnymi panelami, uczestnicy mieli możliwość wymienić się dobrymi praktykami i skosztować produktów serwowanych m.in. na stoisku MAKRO.
Podczas wydarzenia odbyła się premiera raportu ,,Polska na Talerzu 2016’’, przedstawiającego zwyczaje i preferencje kulinarne Polaków, który przygotowany został przez firmę MAKRO Cash and Carry Polska. Premierę uświetniło przemówienie prezesa firmy, Erica Poiriera, który podzielił się swoimi doświadczeniami, dotyczącymi rynku HoReCa w Polsce. Raport posłużył jako punkt wyjścia do dyskusji o najnowszych trendach w środowisku gastronomicznym.

Konferencja poprowadzona została przez Agatę Godlewską, redaktor naczelną miesięcznika „Food Service”, a jej uczestnikami byli m.in. właściciele restauracji, szefowie kuchni oraz firmy zaopatrujące sektor HoReCa. W wydarzeniu udział wzięło około 300 przedstawicieli branży gastronomicznej.
dostarczył

infoWire.pl











