Mała popularność e-wydań

Gazeta Wyborcza sprzedaje najwięcej w prenumeracie. Jak to wygląda w przypadku wszystkich tytułów i e-wydań?

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W październiku br. "Gazeta Wyborcza" miała największą liczbę prenumeratorów wśród ogólnopolskich gazet codziennych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż "GW" w prenumeracie wyniosła 154 901 egzemplarzy wobec 51 350 egz. w analogicznym okresie 2005 roku.

Na drugim miejscu uplasowała się "Rzeczpospolita" (93 055 prenumeratorów) a na trzecim "Gazeta Prawna" (47011).

  Tytułpaździernik20062005Prenumerata-ZKDPPrenumeratapren. e-wydańprenumerata pren. e-wydańGazeta Wyborcza1549010513500Rzeczpospolita93055452616260Gazeta Prawna470113382494233809Puls Biznesu15746156180780Dziennik41360--Fakt3723028410Parkiet1835104117931244Super Express1198017630Przegląd Sportowy967010100TrybunaBdBd12530

Jak już wczoraj informowaliśmy liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż "Faktu" w październiku wyniosła 487 569 egzemplarzy.

  Tytułpaździernik20062005ZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemFakt664040487569723912539104Gazeta Wyborcza609417433717582361432519Dziennik341846202135--Super Express303022187773344161209240Rzeczpospolita223813141049238804157996Przegląd Sportowy1229497078813907578318Gazeta Prawna1094116639713453679569Puls Biznesu34229203483234222151Parkiet266519583217368733TrybunaBdBd7837021866

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii