Kochanowski będzie odpowiedzialny za rozwój i sprzedaż kreatywnych koncepcji reklamowych oraz zintegrowanych kampanii na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Podejmie się również zadań związanych z projektowaniem, rozwojem, sprzedażą i realizacją reklam specjalnych oraz indywidualnych koncepcji dla klienta. Ponadto będzie wspierał przedstawicieli handlowych działających w regionie w zakresie niestandardowych rozwiązań reklamowych, a także koncentrował się na poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych wykraczających poza briefingi agencyjne, współpracując m.in. z działem licencyjnym.
Brand solutions manager będzie pracował w warszawskim biurze Turnera, a jego przełożoną będzie Marta Szwakopf, ad sales and brand solutions director.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/discovery-przenosi-europejska-centrale-z-londynu-do-amsterdamu-dlaczego,7171171450734209a ##

Wcześniej Marcin Kochanowski pełnił funkcje product development specialist oraz senior channel account executive w TVN Media, gdzie m.in. był odpowiedzialny za kompleksową obsługę handlową kanałów telewizyjnych (DTT, filmowo-serialowych, lifestylowych, dokumentalnych, sportowych oraz dziecięcych).











