Jak informuje Kompania Piwowarska, powrót marki Dojlidy to ukłon w stronę piwowarskich tradycji i przypomnienie smaku piwa, które przez dekady towarzyszyło piwnym wyborom wielu osób. Było popularne w latach 90.
Klasyczne, jasne pełne piwo Dojlidy inspirowane jest recepturą Browaru Dojlidy, założonego w 1768 roku. Receptura została opracowana we współpracy z browarnikami z Browaru Dojlidy, aby możliwie wiernie odtworzyć charakter pierwotnego piwa.
Browar Dojlidy w Białymstoku, obecnie należący do Kompanii Piwowarskiej, przez wieki przechodził różne koleje losu. Mimo burzliwej historii piwo produkowane w Białymstoku nieprzerwanie cieszyło się uznaniem miłośników złotego trunku.

Piwo Dojlidy jest dostępne w butelkach i puszkach 500 ml, z zawartością alkoholu 5,0%. Można je kupić wyłącznie w sklepach Żabka.
Kampania powrotu Dojlidy Classic realizowana jest przy wsparciu agencji ASPE, która odpowiada za kompleksową obsługę BTL oraz aktywności w kanałach social media.
Opakowania Dojlidy Classic przygotowała agencja PRISM Studio. Działania promocyjne podkreślają korzenie marki i wysoką jakość piwa.










