PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Kwejk.pl (dane z września)
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Kwejk.pl (dane z września)
Platforma Facebook at Work rusza 10 października, pierwszymi klientami Bank of Scotland, Heineken i Telenor
Platforma Facebook at Work rusza 10 października, pierwszymi klientami Bank of Scotland, Heineken i Telenor
Zawyżając statystyki wideo, Facebook nadużył zaufania reklamodawców, ale ujdzie mu to na sucho (opinie)
Zawyżając statystyki wideo, Facebook nadużył zaufania reklamodawców, ale ujdzie mu to na sucho (opinie)
Na Facebooku jakość odpowiedzi od marki ważniejsza od szybkości jej udzielenia
Na Facebooku jakość odpowiedzi od marki ważniejsza od szybkości jej udzielenia
SA Wardęga, Abstrachuje TV i reZigiusz najpopularniejsi, Blowek najbardziej dyskutowany (youtuberzy na Facebooku)
Polskie Radio: wyłączenie wpisów i komentarzy graficznych na fanpage’ach to reakcja na wulgarne, pornograficzne posty
Polskie Radio zablokowało dodawanie wpisów na fanpage’ach, internauci oburzeni
Marki farmaceutyczne słabo obecne na Facebooku. Jak powinny się tam komunikować? (analiza)
Marki farmaceutyczne słabo obecne na Facebooku. Jak powinny się tam komunikować? (analiza)
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Lewandowski, Blaszczykowski i PZPN (dane za czerwiec)
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Lewandowski, Blaszczykowski i PZPN (dane za czerwiec)
Facebook będzie śledził aktywność użytkowników poza internetem, żeby pomóc branży handlowej
Facebook dopuszcza więcej tekstu w reklamach. „Dobry ruch dla precyzyjnej komunikacji”
Facebook dopuszcza więcej tekstu w reklamach. „Dobry ruch dla precyzyjnej komunikacji”
Polskie reklamy na Facebooku warte 305 mln zł, najwięcej wydały Orange i branża handlowa (analiza)
Polskie reklamy na Facebooku warte 305 mln zł, najwięcej wydały Orange i branża handlowa (analiza)
Wpisy dużych wydawców na Facebooku tracą lajki i komentarze. „Efekt ekspansji wideo”
Wpisy dużych wydawców na Facebooku tracą lajki i komentarze. „Efekt ekspansji wideo”
Siedem opcji marketingowych na Facebooku, na które warto zwrócić uwagę
Siedem opcji marketingowych na Facebooku, na które warto zwrócić uwagę
Play oraz Serce i Rozum liderami marek telekomunikacyjnych na Facebooku, u Plusha najwięcej się dzieje
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Serce i Rozum oraz Play
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Serce i Rozum oraz Play
15 tys. zł kary dla pracowniczki agencji za wykorzystanie zdjęcia ofiary ZOMO w reklamie Żytniej
15 tys. zł kary dla pracowniczki agencji za wykorzystanie zdjęcia ofiary ZOMO w reklamie Żytniej
Beztroska i za słaba komunikacja agencji z producentem Żytniej przyczynami błędu ze zdjęciem ofiar ZOMO
Beztroska i za słaba komunikacja agencji z producentem Żytniej przyczynami błędu ze zdjęciem ofiar ZOMO
Radio Eska deklasuje konkurencję na Facebooku, RMF FM przed Radiem ZET, Radio Maryja najbardziej interaktywne
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Demotywatory i Lewandowski
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Demotywatory i Lewandowski
„M jak miłość” i „Voice of Poland” najpopularniejszymi programami tv na Facebooku, „Szkoła” najbardziej dyskutowana
„M jak miłość” i „Voice of Poland” najpopularniejszymi programami tv na Facebooku, „Szkoła” najbardziej dyskutowana
I po co te emocje - o marketingowych konsekwencjach nowych przycisków na Facebooku
I po co te emocje - o marketingowych konsekwencjach nowych przycisków na Facebooku
Chevrolet pierwszym reklamodawcą wykorzystującym nowe przyciski Facebooka (wideo)
Chevrolet pierwszym reklamodawcą wykorzystującym nowe przyciski Facebooka (wideo)
Nowe przyciski pod wpisami dla wszystkich użytkowników Facebooka. „Duża zmiana dla marek”
Nowe przyciski pod wpisami dla wszystkich użytkowników Facebooka. „Duża zmiana dla marek”
Prasa na Facebooku: „Fakt” i „Przegląd Sportowy” najpopularniejsze, „W Sieci” najbardziej interaktywne
Prasa na Facebooku: „Fakt” i „Przegląd Sportowy” najpopularniejsze, „W Sieci” najbardziej interaktywne
Facebook automatyzuje umieszczanie napisów w reklamach wideo
Facebook automatyzuje umieszczanie napisów w reklamach wideo
Eska TV, Disney Channel i MTV na czele - TVN, TVN24 i TV Republika najmocniej angażujące (stacje tv na Facebooku)
Eska TV, Disney Channel i MTV na czele - TVN, TVN24 i TV Republika najmocniej angażujące (stacje tv na Facebooku)
Top fanpage’y facebookowych w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę TVN
Top fanpage’y facebookowych w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę TVN
Marki na Facebooku wolą udostępniać wideo bezpośrednio niż poprzez YouTube
Marki na Facebooku wolą udostępniać wideo bezpośrednio niż poprzez YouTube
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Onet Wiadomości i Ewa Chodakowska
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Onet Wiadomości i Ewa Chodakowska
Facebook z nowymi narzędziami dla administratorów fanpage’y
Facebook z nowymi narzędziami dla administratorów fanpage’y
Facebook: spadek ruchu u wydawców to efekt konkurencji. Wydawcy: to wynik strategii FB (opinie)
Facebook: spadek ruchu u wydawców to efekt konkurencji. Wydawcy: to wynik strategii FB (opinie)