PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Facebook w Polsce: na czele Facebook for Every Phone, Play liderem wśród marek (raport za listopad 2014)
Facebook w Polsce: na czele Facebook for Every Phone, Play liderem wśród marek (raport za listopad 2014)
Facebook coraz droższy dla marek - i słusznie, bo rządzi w social media (opinie)
Facebook coraz droższy dla marek - i słusznie, bo rządzi w social media (opinie)
Oskar Berezowski: marki muszą płacić za „leasing” Facebooka, bo nie mają gdzie uciekać
Forrester Research: za pięć lat wydatki na Facebooka i Twittera znikną z budżetów marketerów
Facebook chce ograniczyć liczbę reklam udających wpisy
Jak kosmetyki radzą sobie w social media (raport z Facebooka i YouTube’a)
Facebook ułatwia blokowanie marek, grup i znajomych
Facebook w Polsce: liderem Facebook for Every Phone (raport za październik 2014)
Facebook w Polsce: liderem Facebook for Every Phone (raport za październik 2014)
Czaty z celebrytami nowym narzędziem dla marek na Facebooku
Pies-pająk Wardęgi hitem września, marki modowe w social media (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Milionowi minecraftowcy i e-commerce w social media (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem (raport za sierpień 2014)
Coca-Cola odpowiada internautom w pierwszej polskiej kampanii opartej na rozpoznawaniu obrazu
Coca-Cola odpowiada internautom w pierwszej polskiej kampanii opartej na rozpoznawaniu obrazu
Zmiany na Facebooku uderzą w farmy klików i serwisy rozrywkowe (opinie)
Jak polska turystyka promuje się w social media? (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)
Marki na Facebooku odpowiadają na 2/3 pytań użytkowników (infografika)
Gołąb i Bociek brand heores Poczty Polskiej na Facebooku
Chodakowska najczęściej lubiana, Demotywatory udostępniane (raport Facebook, YouTube i Twitter)
Serce i Rozum najpopularniejszym fanpage'em na Facebooku w Polsce (raport za maj 2014)
Jak być lead-erem w social media
Jak być lead-erem w social media
Lewandowski rośnie najszybciej, Wardęga z 1,4 mln fanów (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Serce i Rozum liderem wśród fanpage’y na Facebooku w Polsce, Play z 2 mln fanów (raport za kwiecień 2014)
20 milionowych polskich fanpage’y, Orange zglobalizowany (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)
Serce i Rozum liderem fanpage'y na Facebooku w Polsce (raport za marzec 2014)
Facebook zmienia wygląd fanpage’y dla wygody użytkowników i własnych korzyści
Facebook zmienia wygląd fanpage’y
Lewandowski z 3 mln fanów, w górę Stoch i Kowalczyk (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Milionowi AbstrachujeTV i Niekryty Krytyk. B2B w social media (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)
Milionowi AbstrachujeTV i Niekryty Krytyk. B2B w social media (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)
Facebook kończy 10 lat - jak zmienił internautów i e-marketing?
Serce i Rozum najpopularniejszym fanpage'em na Facebooku w Polsce (raport ze stycznia 2014)
Facebook zmienia się dla użytkowników, a na niekorzyść marek
Facebook zmienia się dla użytkowników, a na niekorzyść marek
Algorytm Facebooka będzie gorzej traktował statusy tekstowe