Marki na Facebooku wolą udostępniać wideo bezpośrednio niż poprzez YouTube

Wiele marek woli publikować swoje materiały wideo bezpośrednio na Facebooku. Klipy z YouTube odpowiadają tylko za ok. 1/4 wszystkich tego typu treści umieszczanych przez marki w społecznościowym portalu - wynika z danych firmy quintly.

km
km
Udostępnij artykuł:
Marki na Facebooku wolą udostępniać wideo bezpośrednio niż poprzez YouTube

Analiza wykonana przez quintly została oparta na próbce ponad 1 miliona postów umieszczonych na Facebooku w okresie od lipca do listopada 2015 r. przez klientów firmy.

Okazało się, że niemal 2/3 (65 proc.) postów marek z materiałami wideo zawierało treści natywne, opublikowane bezpośrednio w serwisie. Tymczasem linki do klipów na YouTube odpowiadały za 24 proc. tego typu postów.

Inne platformy z klipami wideo, takie jak Twitch czy Vevo, miały łączny udział na poziomie 10 proc., podczas gdy udział serwisu Vimeo sięgnął zaledwie 1 proc.

grafika
grafika

 

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"