Marriott rozpoczął globalny przetarg mediowy

Właściciel sieci hoteli Marriott rozpoczął przetarg dotyczący globalnej obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów. Budżetu klienta broni dom mediowy MEC.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęty właśnie przetarg jest pierwszym w tym zakresie postępowaniem po tym, jak w ub.r. doszło do połączenia Marriottu z firmą Starwood Hotels and Resorts.

Obecnie obsługą mediową sieci Marriott zajmuje się dom mediowy MEC, który współpracę z marketerem w zakresie planowania i zakupu mediów rozpoczął w 2011 roku.

Firma nie zdradza szczegółów dotyczących postępowania. Wybrana agencja zajmie się obsługą wszystkich marek grupy, czyli m.in. hoteli Marriott, Ritz-Carlton i Marriott Rewards.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+