Marta Martyniak na czele działu konsumenckiego Multi Communications

Marta Martyniak awansowała w agencji Multi Communications z senior account managera na dyrektor działu consumer communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marta Martyniak na czele działu konsumenckiego Multi Communications
Marta Martyniak

Martyniak odpowiada za rozwój działu konsumenckiego i zarządzanie projektami. Będzie także dbać o serwis zespołu w zakresie public relations, social media, influencer marketing, content marketing.

W agencji od 2015 roku

Marta Martyniak z agencją związana jest od połowy 2015 roku, gdy dołączyła do firmy na stanowisku senior account managera. Przedtem doświadczenie zdobywała m.in. w Edelman Polska oraz Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich (Wydział Komunikacji Społecznej).

Specjalizuje się w komunikacji w obszarach consumer oraz consumer health, ma 10-letnie doświadczenie w branży komunikacyjnej.

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

W portfolio klientów działu konsumenckiego Multi Communications są Sanofi, Gedeon Richter, CD, Rapid White, Blueair, Cersanit, Opoczno, CooperVision, Jack Link’s, Action.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"