Marta Włodarska i Ksenia Zegarek w Konkret PR

Do działu lifestyle agencji Konkret PR dołączyły dwie osoby: Marta Włodarska i Ksenia Zegarek. Włodarska zajmuje się obsługą marki Merrell oraz Cybex, zaś Ksenia Zegarek odpowiada za działania PR dla Converse.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marta Włodarska i Ksenia Zegarek w Konkret PR

Marta Włodarska kilka ostatnich lat spędziła w Wielkiej Brytanii.  Doświadczenie zdobywała m.in. w londyńskiej agencji Canoe PR, gdzie pracowała przy projektach dla takich markach jak Columbia, Patagonia i Canada Goose. Ksenia Zegarek z branżą związana jest od 2013 roku. Wcześniej pracowała w m.in. w MSL Group, gdzie zajmowała się obsługą programów lifestylowych z portfolio Discovery Networks.W ramach działu lifestyle agencja Konkret PR prowadzi działania komunikacyjne dla marek Converse, Merrell, Stena Line, Cybex, Wendre, Petal Fresh, Creightons, Art Of Skin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji