Maspex reklamuje, że „Tiger jest tylko jeden” (wideo)

Pod hasłem „Tiger jest tylko jeden!” ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger produkowanego przez Maspex. Akcję - obejmującą telewizję i radio - przygotowały firmy Brand Place i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Tigera podkreśla, że oryginalny napój tej marki jest dostępny tylko w niebieskiej puszce. Akcja pod hasłem „Tiger jest tylko jeden!” obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat, TVN) i radio (m.in. Radio ZET, Radio Eska, RMF FM).

Taki przekaz wynika m.in. z faktu, że FoodCare, poprzedni producent Tigera, prowadzi obecnie kampanię swojego napoju energetycznego Black Energy Drink, który wcześniej funkcjonował jako Tiger Black Energy Drink (więcej o tej akcji) FoodCare’owi prawa do posługiwania się marką Tiger odebrała wiosną br. należąca do Dariusza Michalczewskiego fundacja Równe Szanse (szczegóły tej sprawy). Fundacja i firma prowadzą od prawie roku skomplikowany spór prawny – ostatnio FoodCare domaga się od fundacji 20 mln odszkodowania (więcej o tym), a Równe Szanse od FoodCare’u - 10 mln zł zaległego wynagrodzenia (więcej).

grafika

Poprzednie reklamy Tigera - emitowane od początku września - pokazywały biurowego „wojownika” i pościg kibiców (zobacz te spoty). Tamtą kampanię, podobnie jak obecną, przygotowały na zlecenie Maspexu agencja reklamowa Brand Place (kreacja) oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"