„Masz alternatywę” w kampanii Kas Stefczyka

W internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Kas Stefczyka. Akcję przygotowały agencja reklamowa Media SKOK oraz Towarzystwo Zarządzające SKOK.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Najważniejszym elementem kampanii „Masz alternatywę” jest konkurs pod hasłem „Traf do Kasy”, który 8 lutego rusza na facebookowym fanpage’u Kas Stefczyka oraz stronie maszalternatywe.kasystefczyka.pl. W akcji - zaplanowanej do 28 lutego - codziennie można będzie wygrać m.in. tablety, iPody  konsole PSP i pendrive’y.

Cała kampania - prowadzona od początku lutego - ma na celu odmłodzenie wizerunku Kas Stefczyka, podkreślenie społeczności, zaufania i bezpieczeństwa jako cech związanych z tą firmą oraz zaprezentowanie jej oferty odbiorcom w wieku 18-35 lat. Przy okazji akcji odświeżono wszystkie strony internetowe należące do systemu SKOK.

Działania obejmują interaktywne banery pokazywane na portalach takich jak WP, Onet, Interia, NK i Pracuj.pl, reklamy AdWords i AdWords for video oraz mailing. Ponadto spot wizerunkowy Kas Stefczyka jest wyświetlany w ich placówkach na monitorach LCD.

Za kreację i realizację reklam, zakup mediów oraz obsługę konkursu odpowiadają agencja reklamowa Media SKOK oraz Towarzystwo Zarządzające SKOK.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"