Najważniejszym elementem kampanii „Masz alternatywę” jest konkurs pod hasłem „Traf do Kasy”, który 8 lutego rusza na facebookowym fanpage’u Kas Stefczyka oraz stronie maszalternatywe.kasystefczyka.pl. W akcji - zaplanowanej do 28 lutego - codziennie można będzie wygrać m.in. tablety, iPody konsole PSP i pendrive’y.
Cała kampania - prowadzona od początku lutego - ma na celu odmłodzenie wizerunku Kas Stefczyka, podkreślenie społeczności, zaufania i bezpieczeństwa jako cech związanych z tą firmą oraz zaprezentowanie jej oferty odbiorcom w wieku 18-35 lat. Przy okazji akcji odświeżono wszystkie strony internetowe należące do systemu SKOK.
Działania obejmują interaktywne banery pokazywane na portalach takich jak WP, Onet, Interia, NK i Pracuj.pl, reklamy AdWords i AdWords for video oraz mailing. Ponadto spot wizerunkowy Kas Stefczyka jest wyświetlany w ich placówkach na monitorach LCD.

Za kreację i realizację reklam, zakup mediów oraz obsługę konkursu odpowiadają agencja reklamowa Media SKOK oraz Towarzystwo Zarządzające SKOK.











