Masz smaka na coś z ziemniaka? Platforma ziemniaczana Knorr w natarciu!

„Masz smaka na coś z ziemniaka?” – pod tą nazwą rusza kampania promocyjna produktów Knorr umożliwiających przygotowanie dań z uwielbianych przez Polaków ziemniaków. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ziemniaki są nieodłączną częścią polskiej tradycji kulinarnej. Potwierdza to ich wysokie spożycie w naszym kraju, który zajmuje pod tym względem drugie miejsce wśród państw UE.  Polscy konsumenci z ziemniaków przygotowują tradycyjne domowe potrawy, przyrządzają je jako dodatek do drugiego dania, ale szukają także wciąż nowych sposobów na ich wykorzystanie. Dlatego też marka Knorr, pragnąc podążać za potrzebami konsumentów, systematycznie wprowadza do swojego portfolio produkty umożliwiające przygotowanie dań z ziemniaków. Obecnie w ofercie znajdują się Fix Chrupiące placki ziemniaczane, Fix Puszyste placki z jabłkami, Fix Kopytka czy leniwe oraz najnowsze: Fix Domowe Frytki z dipem meksykańskim, Fix Domowe Frytki z dipem czosnkowym oraz Fix Wiejskie ziemniaczki z koperkiem i masełkiem.

Podczas jesiennej kampanii „Masz smaka na coś z ziemniaka?” marka Knorr po raz pierwszy zaprezentuje konsumentom cały wachlarz produktów służących przygotowaniu dań z ziemniaków. W tym celu produkty będą wspierane kampanią telewizyjną i digitalową. Zaplanowano również szeroko zakrojone działania BTL, w tym liczne akcje promocyjne. Narzędziem zapoznania konsumentów z portfolio Knorr będą ponadto degustacje konsumenckie – w najlepszych halach takich sieci jak między innymi  Intermarche, TESCO czy Alma  konsumenci będą mieli okazję spróbować placków ziemniaczanych przygotowanych z pomocą Fix Knorr Chrupiące placki ziemniaczane oraz poznać pozostałe produkty tworzące platformę dań ziemniaczanych Knorr. Służyć temu będą specjalnie przygotowane materiały promocyjne z inspirującymi przepisami na nowe dania z ziemniaków.

Promowane produkty:

Czas realizacji aktywności: wrzesień-październik 2012

Za wykup mediów odpowiada OMD PHD media direction.

Za kreację kampanii odpowiada DLKW Lowe Limited.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele