mBank w drodze do najtańszych ubezpieczeń OC i AC

Ubezpieczenie samochodowe warto kupić w najbliższy weekend. W mBanku rozpoczyna się bowiem kolejna edycja „Zarąbistego weekendu" z niższymi cenami. Akcja zbiega się z nową kampanią promocyjną ubezpieczeń samochodowych w mBanku, w tym z premierą nowego spotu telewizyjnego z popularnymi „drwalami".

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Zarąbisty weekend" - specjalna akcja promocyjna w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych mBanku - organizowana jest w dniach 13-15 sierpnia br. (od godz. 20.00 w piątek, do godz. 23.00 w niedzielę). Kupując w tym czasie ubezpieczenie OC lub pakiet OC i AC, 12-miesięczną polisę można otrzymać w cenie polisy 11-miesięcznej, przy czym wniosek o polisę można złożyć nawet z półrocznym wyprzedzeniem. Aby wziąć udział w promocji wystarczy skorzystać z kodu promocyjnego, który zostanie opublikowany na stronach www.mBank.pl 13 sierpnia o godz. 17.00.

Miesiąc gratis to nie jedyna zachęta dla Klientów zainteresowanych ubezpieczeniami samochodowymi, bowiem mBank ponownie proponuje również Gwarancję Najniższej Ceny. Zasady promocji są proste: jeżeli po nabyciu polisy w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych Klient otrzyma propozycję zakupu tańszego ubezpieczenia - mBank zwróci różnicę w cenie.

Promocje zostały wsparte działaniami reklamowymi, które rozpoczęły się 9 sierpnia i potrwają do 19 września. W ramach zaplanowanych działań, w ostatnich dniach w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Polsat Sport, Discovery Channel, VH1, Comedy Central, AXN, Hallmark, National Geographic, Canal+ Sport, Kuchnia.tv i Domo) emitowany był dobrze już znany Klientom spot z „drwalami". Został on właśnie zastąpiony nową produkcją, do której zdjęcia realizowano 31 lipca w Warszawie. W nowej kampanii ponownie wystąpili znani już z ubiegłorocznego spotu drwale, którzy „rąbią" nieświadomych Klientów na stawkach za OC i AC.

Spot mBanku dostępny jest w internecie na www.mBank.tv. Podstawowe informacje o produkcji:

  • agencja:  Ambasada Brand Communication (Grupa Czteryczwarte),
  • planowanie mediów: MPG,
  • reżyseria:  Krzysztof Pawłowski,
  • zdjęcia:  Dominik Danielczyk,
  • producent:  Joanna Zielińska,
  • studio:  Film Produkcja.

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje Klientom wygodne porównanie i zakup on-line polis OC i AC. W ramach usługi dostępne są produkty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR SA). W lutym 2009 r. produkt został doceniony w ramach programu „Najwyższa jakość" i utytułowany mianem „Produktu roku".

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"