Do tej pory w prawym górnym rogu ekranu klienci widzieli ikonę słuchawki, która pozwalała na kontakt z konsultantem mLinii bez konieczności podawania telekodu. Teraz obok słuchawki pojawi się także lupa. Po kliknięciu tej ikony, klient zobaczy nowy ekran Pomocy.
Po kliknięciu w lupę klient będzie miał dostęp do odświeżonej sekcji pomocy, wyposażonej w opcję wyszukiwania tematów działającą na zasadzie znanych wyszukiwarek internetowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mbank-zdalna-weryfikacja-tozsamosci-z-wykorzystaniem-funkcji-mojeid ##
Nowy ekran składa się z wyszukiwarki, trzech najczęściej zadawanych pytań, sekcji „Kontaktu i reklamacji”.

Nowość w aplikacji mBanku
Wyszukiwarka w aplikacji mobilnej mBanku działa podobnie jak najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe. Można tu wpisać pojedyncze słowa lub całe zdania. Dzięki niej klienci będą mogli znaleźć odpowiedzi na pytania bez potrzeby kontaktu z konsultantem. Można wyszukać m.in. różne ekrany i funkcje aplikacji mobilnej, ale też zadać pytania (np. o sesje wychodzące i przychodzące) i uzyskać odpowiedzi na nie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mbank-podwyzki-klient-firmowy-indywidualny ##
Po wyszukaniu na ekranie pokazuje się lista wyników. Mechanizm wyszukiwarki zaplanowany jest w taki sposób, aby uczył się od klientów. Jego baza będzie nieustannie poszerzana, aby obsługiwać zapytania w coraz większym zakresie i coraz bardziej precyzyjnie.











