mBank z najlepszą zdalną obsługą klientów

Infolinia mBanku liderem wśród banków w trzeciej edycji rankingu MojeBankowanie.pl na najlepszą zdalną obsługę klientów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Serwis MojeBankowanie.pl monitoruje jakość obsługi świadczonej przez operatorów telekomunikacyjnych, ubezpieczycieli, a także 24 banki. Pomiary realizowane są pięć razy w ciągu roku. Na tej podstawie, w ramach rankingu „Instytucja roku 2015”, zostanie wyłoniony zwycięzca w kategorii „Najlepsza Infolinia roku 2015”.

Badanie w kategorii „Infolinia” składa się z trzech głównych bloków, odpowiadających temu, w jaki sposób z centrów obsługi korzystają klienci: dostępność danych kontaktowych na stronie internetowej, szybkość i łatwość kontaktu oraz uzyskania potrzebnych informacji, a także skuteczność kontaktu drogą elektroniczną (za pośrednictwem maila i formularza kontaktowego).

Według serwisu MojeBankowanie.pl, mLinia, dostępna pod numerem 801 300 800 oraz za pośrednictwem video-połączenia lub internetowego czatu, zapewnia najwyższy na rynku standard obsługi klientów. W rankingu mBank zdystansował konkurencję, wygrywając trzeci tegoroczny pomiar (w poprzednich próbach bank również zajmował czołowe miejsca).

– mBank z każdym pomiarem poprawia swój wynik, ponieważ wyciągamy wnioski z poprzednich rankingów i potrafimy dostosować jakość swoich serwisów do zmieniających się oczekiwań klientów. Jesteśmy dumni ze zdobycia pierwszej lokaty – mówi Łukasz Wiktor, dyrektor Biura Obsługi Klientów mBanku.

Warto dodać, że zarówno w kategorii „Infolinia roku”, jak i „Jakość obsługi”, banki wyprzedzają zarówno ubezpieczycieli, jak i operatorów telefonii komórkowej.

mBank umożliwia klientom indywidualnym kontakt z konsultantami przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem zróżnicowanych kanałów (telefon, internet). Do dyspozycji są również placówki banku w całej Polsce.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska