McCann globalną agencją kreatywną serwisu LinkedIn

Portal społecznościowy LinkedIn wybrał agencję reklamową McCann do globalnej obsługi kreatywnej.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
McCann globalną agencją kreatywną serwisu LinkedIn
LinkedIn

- Współpracujemy z McCannem, kontynuując badania nad współpracą agregacyjną, aby zaangażować naszych członków i klientów w bardziej kreatywny i pomysłowy sposób - powiedział rzecznik prasowy LinkedIn zagranicznym serwisom. Dodał, że firma nadal przygląda się nowym partnerstwom.

Wybór agencji McCann to jedna ze zmian marketingowych wprowadzonych w ostatnim czasie przez LinkedIn. Niedawno stanowisko globalnej dyrektorki ds. marketingu i strategii objęła Jessica Jensen. Na początku roku LinkedIn przeniósł globalną obsługę mediową z Dentsu do Publicis Media oraz zaangażował agencję R / GA do globalnej, strategicznej obsługi kreatywnej LinkedIn Ads.

Amber Guild, dyrektor generalna McCann New York, nazwała LinkedIn "marką definiującą kategorie". - Widzimy ogromną szansę, aby pomóc przyspieszyć rozwój LinkedIn dzięki odważnym pomysłom zakorzenionym w Truth Well Told - dodała.

COMvergence szacuje, że LinkedIn wydaje globalnie w skali roku ok. 250 mln dolarów na reklamę w mediach, z czego 110 mln dolarów w USA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska