- Współpracujemy z McCannem, kontynuując badania nad współpracą agregacyjną, aby zaangażować naszych członków i klientów w bardziej kreatywny i pomysłowy sposób - powiedział rzecznik prasowy LinkedIn zagranicznym serwisom. Dodał, że firma nadal przygląda się nowym partnerstwom.
Wybór agencji McCann to jedna ze zmian marketingowych wprowadzonych w ostatnim czasie przez LinkedIn. Niedawno stanowisko globalnej dyrektorki ds. marketingu i strategii objęła Jessica Jensen. Na początku roku LinkedIn przeniósł globalną obsługę mediową z Dentsu do Publicis Media oraz zaangażował agencję R / GA do globalnej, strategicznej obsługi kreatywnej LinkedIn Ads.

Amber Guild, dyrektor generalna McCann New York, nazwała LinkedIn "marką definiującą kategorie". - Widzimy ogromną szansę, aby pomóc przyspieszyć rozwój LinkedIn dzięki odważnym pomysłom zakorzenionym w Truth Well Told - dodała.
COMvergence szacuje, że LinkedIn wydaje globalnie w skali roku ok. 250 mln dolarów na reklamę w mediach, z czego 110 mln dolarów w USA.











